جراحی دندان عقل در کرج

جراحی دندان عقل در کرج

جراحی دندان عقل در کرج .زمانی که دندان عقل در می آید کشیدن دندان توصیه نمی شود .کشیدن دندان عقل مشکل را شاید نتواند برطرف کند  .اما زمانی که دندان عقل نهفته شروع به رشد می کند ,در این شرایط دندان عقل نیاز به جراحی و یا کشیدن را نیز دارد.امااگر نیاز به  جراحی یا کشیدن وجود داشته باشد را دندانپزشک متخصص تشخیص میدهد .معمولاً دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی مادر  با درمانها و تکنیک ها مشکل را برطرف می سازند و تا حد مقدور سعی می شود بدون جراحی درمان را انجام دهند.

جراحی دندان عقل چگونه انجام میشود:

در کلینیک مادر به دو روش ‏بی حسی و بیهوشی با تصمیم جراح و رضایت بیمار صورت میگیرد.عمل جراحی دندان عقل  به علت برش و سخت بودن با درد همراه است و در شرایطی این سختی دو چندان می شود.کلینیک مادر دارای اتاق عمل مجزا برای عمل هایی که نیاز به بیهوشی دارند را میباشد. جراحی دندان عقل در این کلینیک با کمترین درد و متد روز جراحی پیش می رود.

زمانی که نیاز به جراحی دیده شود, جراحی توسط متخصص صورت می گیرد و هر چه جراح با تجربه مهارت بالاتری باشد جراحی از کیفیت بالایی برخوردار می شود ,که به همین علت مجموعه مادر بهترین متخصصان و دندانپزشکان سطح شهر را در کلینیک خود گردهم آورده است.

جراحی دندان عقل چه زمانی صورت میگیرد

پارامترهای متعددی در تعیین زمان جراحی دندان عقل در کرج تاثیر می گذارند

زمانی که فرد دردهایی را درد دندان خود احساس می کند باید با مراجعه علت را جویا شود و در صورت وجود دندان عقل جراح آن را تشخیص داده و در صورت نیاز به برداشتن آن در جهت جلوگیری از آسیب رساندن به دندانهای مجاور اقدام می کند.همچنین دندان های عقل در دوران جوانی و اواخر نوجوانی رشدشان آغاز می شود.

مراقبت های بعد از جراحی:

  • روز اول مسواک نزنید پس از آن از محلول آب نمکبرای شست و شو دهان استفاده کنید.
  • در چند روز اول از غذای نرم میل شود و به هیچ وجه گرم و یا داغ نباشد.
  • مسکن یا آنتی بیوتیک های تجویز شده را در ساعات مقرر آنها میل کنید.
این مطلب را به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *